Introduktions Dag!

Igår var jag på introduktions dag på kommunhuset i Strängnäs. Först började morgonen med att jag hoppade på fel tåg, dock inte mitt fel alls. Strängnäs tåget var försenat så dom hade bytt spår på något jävla sätt med direkt tåget till Stockholm och tåget som skulle stanna påvägen i Strängnäs. Så jag tog direkt tåget till Stockholm, och förrns när det rullade iväg och var försent, meddela dom att det inte skulle stanna påvägen till Stockholm, skit kul!
Så jag fick en åktur till Stockholm och satt där och vänta en timma och slösa 107 kronor till tåget tillbaka till Strängnäs.
Jaja, kom fram lagom till fikapaus på kommunhuset och sen prata dom om brandsäkerhet, hur man skulle bära och lyfta och hygien och massa sånna tråkiga saker. Men jag tjäna några kosingar på det iallafall trots jag var på vift till Stockholm fick jag betalt för dom timmarna iaf, as schysst!

William var hemma med mormor och morfar sålänge hela dagen och hade det jätte skoj med deras hund som alltid, här är lite bilder som avslöjar det minsann. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0