Ha Den Äran Idag...






GRATTIS PÅ MIG SJÄLV IDAG 20 ÅRING!!

Idag får jag börja besöka det omtalade Systemet, funderar på gå till Coop Forums Systembolag, dom jävlarna som neka min sambo köpa dricka bara för JAG var minderårig, haha nu kanske dom ska få lite att sörja för minsann! Men, nej jag håller mig några dagar till kanske. Det ända jag dricker är ju faktiskt cider känns meningslöst dricka cider en tisdag ;)
Nu är jag inte längre ungvuxen, jag är vuxen!
Men när jag tänker efter, fan vad gamalt 20 år låter ;O

Snart kommer far och mor hit och firar mig lite. Och kan man få nån bättre vakna-upp-present imorse av sin finaste sambo som lämnat en fint skriven lapp på vardagsrumsbordet och några slantar till lilla mig! Kärlek det! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0