Förkylning!

Dumma förkylning! Har gått och blivit förkyld igen nu igår. Hals ont, snuva och allmänt trött och orkeslös med lite lätt huvudvärk!
Super!
Nåja, helgen var bra på landet. Var ett super fint dop för min syster-son Hampus kan jag lova! Mysigt kalas efteråt med god mat och tårta :)

Nu är vi hemma igen och jag är som sakt sjuk medans William busar runt och gör den galen nu när man inte är den piggaste. :P
Hoppas han inte smittas, han blir så himla dålig av förkylningar!
Och jag som ska börja jobba nästa måndag, måste krya på mig tills dess.
Idag står väl bara storhandling på schemat, eller iaf handling... orkar inget annat faktiskt.

Lägger upp bilder iallafall på våran blivande lilla kisse miss! Japp, vi ska skaffa en liten katt unge i början av September kommer den nog till oss, är inte ens en vecka än så länge :)
Jimmys storebrors katt som fått kattungar, så underbart söta alla 5 så man vill ju bara ta allihopa men nej, en räcker gott och väl. Bara så William får något att ta ansvar för senare och kan växa upp med. Jag och Jimmy är ju uppväxta med djur, iallfall jag under hela mitt liv hittills, så då tycker jag William ska få det också. Djur ger så mycket kärlek och posetiv glädje och William älskar alla djur, hund som katt så det blir perfekt!



Vet inte om det är kille eller tjej än, så namnet får vänta tills senare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0