Ett Jävlans Borrande!

Som sakt, dom håller på att renovera hela lägenheten mitt emot våran, och det låter för jävligt varenda dag från 8-4 borrar och fan vet vad dom gör!! Jag blir helt nervös och irriterad känner jag och känns som jag ska typ svimma eller något när som. :( och William är missnöjd och grinar och gnyr, blir galen snart.
Man kan inte slappna av för 5 öre för deras jävla borrande som ilar i huvet hela dagarna! Vill flytta härifrån nu..

Men men, bor man i en lägenhet så gör man och man kan inte precis säga till dom att vara tysta heller som jag så gärna vill, för det är ju deras jobb .. deras jävla jobb!
Så precis nu ringde de på två "rörmockare" eller något, och äntligen fixade i vårat badrum eftersom det stinker avlopp där då och då kommer den äckliga lukten. Så nu ska det vara åtgärdat enligt dom, men kan vara för att dom renoverar den snuskiga lägenheten mitt emot som det stinker tydligen, skumt!

Vilken bra start på dagen känner jag eller inte.
Jaja, bara försöka inte bry sig och försöka koppla bort det här eländet och kunna leva.
Dagens planer är nog inte mycket förutom att tvätta ikväll, imorgon åker vi ut till landet igen och sover kvar till lördag för då ska vi på dop för Williams minsta kusin Hampus i Nacka! :D Ska titta på söta små nyfödda kattungar imorgon hos Jimmys bror som fått ungar i tisdags, självklart ska vi ta en senare har vi sakt länge. Blir kul för William att ta ansvar och leka med senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0