En Mammas Ensam-tid.

Är själv hela dagen idag, Jimmy och William är i Hallstahammar på campingen idag igen. Själv kände jag inget sug efter det. Sov dåligt inatt och vakna upp med huvudvärk och dåligt humör, usch! Så jag får egen-tid idag och bara ta hand om mig själv för en gångs skull. :)

Är det nån mer än jag som inte känner mig på ät humör dessa varma dagar? Eller vad är det med mig, inte känt mig hungrig på flera dagar nu men jag kan äta fast inte med glädje typ haha vet inte hur jag ska förklara men jag är mer för dricka, fast dock cola såklart kanske därför jag inte är hungrig? :S
Hmm i-landsproblem, jag vet! Är nog för mycket socker jag proppat i mig på sistone så jag smäller av.
Men har känt mig små deppad också på senare tid och det är jag inte van vid att vara alls. Jag är ju en utåtriktad tjej och som gillar umgås, men nu när man bor i annan stad så blev allt svårare med kontakten och träffarna med vännerna, hmm blir de inte bättre får jag nog gå till en doktor :P

Anyway, jag ska nog kanske ta en dusch eller en promenad strax och njuta av tystnaden här hemma några timmar till, men blir så tråkigt i längden faktiskt.
Men glöm inte för guds skull Big Brother finalen ikväll 21:00!! Jag kommer iallafall sitta bänkad må ni tro. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0