Dum Kommentar.

Du som kommentera så anonymt med fake namn om varför jag kommenterade Kevins blogg, ni vet, han som e tillsammans med Mikaela morsa och 15 år, aa skit samma. Och att jag var en patetisk nolla.
Hmm, för det första han är ju verkligen vettigare än vad jag är? Nej, ha sex me en minderårig och göra henne på smällen, misshandla henne och gud vet vad han gör. Undrar vem som är patetisk här då? :S
Alla har rätt säga vad dom tycker, var väl därför han skaffade en blogg va? För att få lite kär uppmärksamhet ändå. Och du verkar ju nästan kär i honom på något konstigt sätt så om du dras till "patetiska nollor" så gör det mig inget, men jag har fortfarande rätt att uttrycka mig eftersom han ber så himla mkt om det :)

Nöjd eller så kan du ju mejla mig med ditt riktiga namn och säga exakt vad du tycker istället för kommentera själv på någons blogg. Du kanske kan tänka dig för nästa gång du kastar sten i glashus! Så vad är du själv för patetisk nolla cooling där bakom data skärmen? :D

Haha vem bryr sig om nån dum kommentar angående om vad jag tycker om andras bloggar. Jag är väl ändå starkare än så, hallå jag är morsa jag klarar av mer än så. Har du så mkt fritid att klaga på vad jag gör så är du väl bara så avundsjuk antar jag och sånna är det ju lite synd om som spiller sin tid på meningslösa "coola" kommentarer. Sorry, but you don't bring me down this time ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0