Det Går Bra Nu!

Imorse va jag som sakt på intervju för sommarvikarie på ett gruppboende för utvecklingsstörda, och jag fick jobbet!! :D
Börjar i början på juli till slutet på augusti och blir både deltid och heltid, kommer tjäna lite mer än 17 laxar när jag är klar, så grymt glad! :D
Ska bli så kul att komma ut och jobba lite och träffa nytt folk känner jag, ska bli skit spännande rent ut sakt!
William fick vara med sin morfar sålänge, dom gick och käkade glass under tiden, mums tycker William som är glass monster.

Förutom det, så var jag hos mor och far och fikade lite efter det och sen ner på stan för att gå till Swedbank och lämna in papper på vilket konto dom ska sätta in min lön på sen. Sen titta lite i affärer och sen gå mot tåget hem som gick 14:44. Nu är vi hemma och väntar på sambon så man kan börja laga lite mat. :)


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-06-11 @ 04:51:51
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0