Dagens händelser.

Idag åkte vi iväg till Hallstahammar med Jimmys storebror och flickvän och hälsade på Williams farmor och farfar som campar där i helgen. Vi badade i poolen där på campingen och åt grillat och spelade mini-golf. Gick rätt bra för mig i början fick några 2:or på banorna, men sen sluta jag på en 3:e plats av 4 haha! Men väldigt rolig dag. William dock kände inte för att bada i poolen iaf då han började stor tjuta när han fick vatten på tån. :)
Men nu är vi hemma sen typ 2 timmar och William var omöjlig att natta! Han tjöt i säkert 40 min efter jag la han i sängen efter bråkat med både medicin och tandborstning så han sov så gött i bilen påvägen hem tyckte han.
Usch, jag tycker verkligen det är jobbigt ha honom skrikande så länge, han brukar va jätte duktig på somna själv men nu hade han ingen napp så kan vara därför också...

Ska väl försöka somna snart, har inte ätit speciellt mkt idag tror det beror på värmen, har gassat i solen hela dagen så har inte känt stor matlust alls, så hoppas på magen inte kurrar för mkt i natt!
Imorgon är planerna att vi kanske ska tillbaka till campingen eller så åker bara William och Jimmy och jag får egen mamma-tid vilket jag skriker efter nästan just nu :P

Ska nog ta ett glas juice nu och försöka sova mina timmar, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0