Blogg Torka!

Idag fortsätter mina sjukdagar. Så jävlans täppt i näsan och hostig så jag tror jag går och lägger mig och sover 24/7 nu tills jag är frisk!  Inte kul att vara sjuk när man har en sån pigg och lekfull son och själv är man trött och grinig och inte orkar leka med honom. Bad mom!
Värst är orkeslösheten, man ser massa som behöver göras här hemma, men gud jag orkar inte alls. Det är knappt så jag orkar ta mig ut genom dörren och till affären eller till stan.
Skulle behöva gå ner till stan och köpa ett par byxor till lill-killen, alla är typ för små nu.

Jaja, vet inte om William börjar bli sjuk också för han somnade halv 12 idag direkt efter lunchen, han va så trött så han nästan somnade på golvet här i köket stackaren, annars brukar jag oftast bråttas med han och han somnar vid 1-2 tiden vanligast!
Hoppas inte, han blir så himla dålig när han väl blir sjuk/förkyld! :(

Jag ska nog överge datan nu och dra mig till TVN, kanske sova en stund nu när sonen sover och hoppas han gör det några timmar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0