Vikt Nedgång.

Nu har jag bestämt mig! Nu ska alla överflödiga graviditets och lathets kilon bort.
Varje dag går jag en sväng, eller oftast flera gånger ut med barnvagnen, jag kör rump och magövningar (varje dag) och även cyklar ibland. Så nu, när jag står på 54 kilo till mina 155 centimeter, så vill jag gå ner till 52 åtminstone, en bra början!
Så jag tänkte ni får följa min träning här på bloggen och gärna komma med lite tips och dylikt, allt uppskattas som kan vara till hjälp!
Satsar på jag klarar det här tills i höst, så jag får köra stenhårt, för jag vill komma i mina favorit jeans igen helt klart! ;)

Så vad säger ni, vad ska man äta för att äta rätt och vilken träning är era bästa tips? :)



Kommentarer
Postat av: stuffstuff

Nyfiken på fler plagg eller prylar?

Kika då in på bloppisen!

www.stuffstuff.blogg.se

-du kommer inte ångra dig ;)

KRAM!

2011-07-01 @ 17:38:16
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0