Stockholm.

Idag gick vi upp tidigt för att åka med 10.14 tåget till Stockholm central. Där träffade vi Linda min gamla barndomskompis och vi gick till McDonalds och käkade lite "lunch" först och gav William mat, sen vidare till alla möjliga affärer och sprang runt en massa så jag fick ont i fötterna. :P
Sen tog vi en fika eller ja fika och fika, köpte lite på 7Eleven och sen satte oss i väntrummet på tågstationen för vi skulle åka hem med 15.44 tåget till Eskilstuna igen.
Men dagen var jätte bra och jag hoppas vi hinner ses igen innan hon flyttar ner till Småland i augusti! :(

Nu är jag hels slut efter dagens resa och William ska nattas snart för han har inte sovit mer än 30 minuter max idag! Imorgon är det städ och tvätt- dag här hemma för min del. Finns en del att göra här hemma har jag insett nu idag haha. Allting bara ropar mitt namn kan jag höra. ;)
Men det var lite om min dag idag, och mer intressantare blir det nog inte tyvärr, eller jo, vi har fått nya grannar mitt emot vår lägenhet där dom renoverat och hållit på nu hur länge som helst, kul! Riktigt fin lägenheten blev, är avis asså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0