Sista Lediga Dagen Idag!

Idag är min sista lediga dag efter graviditeten och mamma ledigheten! :D
I morgon börjar jag jobba start 14-21, kommer bli slitsamt gå så långt pass och jag kommer ha separations ångest från min lilla son som kommer vara hos sin mormor och morfar sålänge! :(
Men gud så skönt att börja jobba och komma ut bland folk igen! :D

Idag har jag haft fullt upp, rensat och torkat ur skafferiet, diskat, dammsugit hela lägenheten, städat toan, möblerat om lite och tagit hand om min sion självklart samtidigt, och nu tvättar jag dessutom :) Så har vi gått till massa olika lekparker idag för att hitta lek kompisar i Williams ålder, men fanns inga alls ute! :O
Min stackars sambo är sjuk, med feber, halsont, huvudvärk och gud vet massa, så vi köpte hals tabletter och flytande alvedon mmedans han sov när han kom hem från jobbet, och på hemvägen passa vi på köpa med oss pizza hem till middag,  2 gången under tiden vi bott här som vi köper pizza haha :S

Jaja, ska åter ner i tvättstugan nu, sen lägga William och ta en dusch yänkte jag :)

Förresten, William mådde inte alls bra i helgen, han spydde när han fick mat flera gånger (inte annars) och var allmänt slö och hängig och sov jätte mycket. Kändes som han hade feber även nån dag bara. Men dagen efter mådde han hur bra som helst men spydde ändå 1 gång under dagen direkt efter middagen. Någon som vet vad han kan ha haft för mystisk sjukdom? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0