Rasister och Dumma Kommentarer.

Läser ju Roza Kahi´s blogg, hon från Big Brother ni vet. Såg att hon lagt en ful kommentar om Madde Stigsjöö även hon från BB och det var inte första gången heller, så jag blev irriterad och tyckte det fick räcka. Så jag kommenterade vad jag tyckte och sa hon var så mycket snyggare än Roza, för det är ju faktiskt vad jag tycker, och sa att sånna som hon borde det vara lite mindre av, alltså utlänningar med andra ord! Så då blev jag självklart påhoppad av Roza själv i ett HELT inlägg och jag betedde mig som 14 år och att utlänningar byggt upp Sverige (?!) VA, skämtar du med mig?? Och gud vet vad hon skrev. Så då ska ingen få åka på semester tydligen eller be en blatte om hjälp pågrund av det vad jag tycker. Men vad fan, hon är exakt likdan, hänger ut massa BB-deltagare på bloggen och skriver elaka saker om dom, inte okej och om jag är rasist, låt mig vara det då? Jag vill att Sverige ska få vara Sverige och utlänningar är mesta dels här för bråka och skita ner enligt min åsikt, rent ut sakt, tycker dom är snuskiga! Oj, jag är rasist, måste vara en enda i Sverige då tydligen eller? :S

Jag tycker absolut det inte är fel på Madde och jag tycker hennes kropp är jävligt snygg och INTE fet, ville ta hennes part, men då fick jag skit för´t såklart! Snacka skit och lämna dumma kommentarer om folk som inte gjort något för att förtjäna det är det värsta jag vet! Senast igår var jag ute i lekparken med min son, vad finns där om inte BARA utlänningar! Och William som är liten kryper ju fram till barnen och vill leka, men nej alla mammor blir skit skraja och tar aningen bort sin unge därifrån sandlådan där mitt barn sitter, eller så är det ungarna som puttar bort min unge därifrån. Har jag rätt att vara arg? JA!! Vill ni inte barn ska få leka med varandra i det här landet, så åk hem då för fan om ni inte tål vara nära oss svenskar som faktiskt BOR här! :@
Nästa val ska definitift bli Sverigedemokraterna! Lita på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0