Vad arg jag blir!

NÅGON som vet hur man ändrar till en egen design?! Jag tror jag blir tokig snart, det går ju fan inte!
Fan vad sur jag känner mig idag. Vill ingenting, kan ingenting blablabla.
Babysim idag också, åå jag orkar inte, ingen lust alls snälla.
Jag vill handla mat och fylla alla skåp och slippa va hungrig och skit, jag vill ha pengar NU!!
Känns som jag har 10000 saker att klaga på just nu, men jag tänker inte dra upp fler, så får man skit av bloggläsare att man är bitter och man bara klagar och är negativ, men som om ni är så jävla glada och muntra då dagarna långa? Skulle inte tro det..

Nu drar jag ifrån datan, jag ska gå och handla på Ica nåt att äta i denna ruttna helvetes lägenhet, hej då!

Juste, jag fick en fråga av en läsare jag tänkte svara på ikväll, stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0