Tisdag

Ja, hos doktorn igår sa han iaf att jag faktiskt har migrän som jag trodde :(
plus en magkatarr och lite högt blodtryck så drf fick jag inge migrän medicin för mitt blodtryck.
Men ska ta om blodtryck nästa vecka och se, annars ska jag gå på hjärn röntgen om jag fortfarande har högt blodtryck och jätte ont i huvudet. Jag fick även en remiss till en psykolog för att prata om allt mitt jobbiga jag haft under hela livet.

Kom nyss hem från stan, vart och handlat lite nödvändigheter bara. Jimmy är och tränar på gymmet så jag sitter själv med William just nu. Annars har vi bara satt upp lite gardiner i köket idag och diskat, städat, och kanske ska göra lite om möblering senare i lägenheten! :D

Det var vad jag hade att skriva just nu, vi höres!

Haha, förresten har William börjat vinka jätte mkt nu, så söt ;)

bakrund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0