Säg NEJ till Delfin slakt!

Visste ni att dom i Japan slaktar dom underbara delfinerna som simmar in i deras område?! Bara för köttets skull, precis som alla andra oskyldiga djur som går på deras gator dödas och äts dom att dessa jävla svin!! Vad gör folk åt detta, ingenting alls! Jag tänker inte gå in på detaljer HUR dom gör för jag tkr det är skit äckligt, jag börjar grina när jag såg klippet på aftonbladet idag.
Snart börjar väl Japan jävlarna äta på varandra det fattas ju bara det, dom äter ju precisk allt annat så och bryr sig inte om djurens känslor eller rätt här i världen...

Här har ni anledningen till att jag HATAR den här rasen som kallas människor i Japan, ska vi kanske börja slakta er också, ni som är så himla många därborta, kan verkligen behöva skövla lite bland er tkr jag!
Jag blir så jävla arg när jag ser sån här tortyr bland oskyldiga varelser.

Delfiner ser jag som underbara djur. Nåt man kan simma bland och umgås med på fredligt sett. Japanerna tror på nåt sätt dom kan erövra världen verkar det som, typ den sista människan på jorden, hoppas det ALDRIG kommer hända säger jag bara.

Hjälp till att bevara dom här varelserna och stoppa delfinslakten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0