Migrän och vårdcentralen

Min dag började inge bra. Fick sånna där ljusblixtar eller vad man kallar dom framför ögonen imorse igen. Där efter slog såklart huvudvärken till på 5 minuter, riktigt förbannat ont! Sedan läskigt nog, så domnade mina fingrar på vänster handen bort helt plötsligt. Jag googlade det och som det ser ut nu lider jag av migrän, så jag har ringt vårdcentralen nu på morgonen och dom ringer upp om cirka en timma så hoppas få tid där helst idag och kolla upp det där.

Annars så händer inte så mkt idag. Jimmy är på jobbcentrum nu iaf och jag leker med William innan han ska sova middag. Han ramlade imorse med huvet före i golvet när han lutade sig fram över soffkanten, men det gick bra som tur är! Inte första gången han råkar ut för det där.

Igår var första dagen på kurs 3 på babysimmet. Gick jätte bra! Han var relativt glad men han tkr fortfarande det är läskigt att dyka under vattnet.

Nu ska jag nog lägga William, han sitter upp i sin vagn och gosar med sin filt och tittar intresserat men trött på bolibompa, haha.

Måste berätta det är helt sjukt, alldeles nyss ställde sig William upp i vagnen HELT SJÄLV från sittande!! Helt otroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0