Konstig känsla..

Vet inte om det är för jag är sliten och trött eller vitamin brist eller så, men jag känner mig trött och svag hela tiden. På kvällarna kan jag få som typ panikångest eller nåt liknande, jag kan inte sova eller har svårt att sova, blir som ett tryck över bröstet och dåligt med luft känns det som och allmänt orolig och skakig. Obehagligt!
Glömmer även bort enkla småsaker, känner mig smått dement faktiskt och det ökar min ångest och obehagskänsla.
Nåja, snart dags för plugga då kanske jag blir mer sysselsatt, för här gör man inte mkt längre, eller samma saker bara.

Juste, glömde berätta att vi vägde och mätte William på sjukhuset igår, han vägde faktiskt 8360 g, gått upp 0,6 kg på fyra veckor! Men dock har han inte växt nån centimeter alls på 2 månader, fortfarande 69 cm men läkaren sa han låg super fint på sin kurva så.

Idag ska vi ev. ut och åka med William i hans nya pulka, har skaffat spännband till honom idag :)
Jimmy tränar på gymmet just nu och jag nördar lite vid datan medans lillen sover.

MED brillor :)

Vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0