Härlig dag!

Underbar dag med solsken, I like!
Idag träffade jag och William Samantha och Ebba, så länge sen sist, va riktigt trevligt att bara prata lite!
Vi gick lång promenad till Barnens hus och hitta lite saker, jag hitta en Max- bok till William, han får alltid en sån saga läst för sig innan läggdags på kvällarna och han älskar dom. :)

William har varit glad hela dagen, skönt! Han har precis ätit sin kvälls gröt och leker nu på golvet och hittar gamla mack bitar på golvet, haha.

Den här veckan är inte mkt planerat, på fredag ska vi iaf hem till min syster och äta lunch.

Har återigen huvudvärk idag, känner mig jätte spänd i axlarna som går upp och sätter sig i huvet och spökar där, har även fått tillbaka den där envisa ljuspricken i ena ögat som följt mig hela dagen, antagligen stress men för vad vet jag inte..

Jaja, snart ska jag lägga busungen och äta fruktsallad och titta på familjen annorlunda!

Lägger upp 2 bilder på William när han va liten plutt ;)

:)

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0