Fredag morning!

Var ett tag sen jag uppdaterade nu men har inte hänt så mkt faktiskt. Det gamla vanliga, städa, diska och tvätta mm. Igår gick jag på rean i 21:an och hitta ett vitt linne + en snygg rosa kofta, va så länge sen man handla något till sig själv, annars blir det ju bara till William. Nu sover lill killen i vagnen och jag ska passa på att göra mig iordning. Kanske ta en dusch? Idag händer nog inte så mkt, en promenad eller så skulle jag tro. Helgen är inget inplanerat faktiskt, får ta det som det kmr.
Igentligen skulle jag behöva klippa mig har jag insett, mitt hår växer som ogräs nu med mina dunder hårtabletter, underbart, men det är fortfarande hemskt tunt och livlöst. Tappar lite hår än, men inte alls lika mkt nu. Men jag skiter just nu i att klippa det, jag ska spara till långt som jag alltid velat, sen när det inte faller av ska jag nog ljusa upp det till mörk blondt kanske till sommaren. ;)

Gah, har inget vettigt att skriva så jag lämnar det såhär. Heejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0