Dålig nattsömn åter igen.

Natten var ingen dröm precis. Vakna vid 3 och kunde inte somna om för 5 öre! Så jag var uppe vid halv nio för då fick jag nog.
Men men så är det ibland att man inte kan sova bra hela natten.
Idag ska vi gå och handla lite, eftersom vi inte har någon bil den här veckan, är ju lite jobbigt när man är så bortskämd med att ha en bil :P
Frukosten bestod av vatten och macka haha, så tomt är det hos oss i kyl och skåp just nu.

William leker snällt på golvet och försöker krypa, men liknar mest break dance haha, han snurrar runt på mage och drar sig fram på knäna.
Tänk att på söndag är han redan 9 månader gammal, tyckte ju nyss att jag var höggravid, stor och klumpig hihi.

Nej, nu lockar min son på uppmärksamhet, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0