Upptagen söndag!

Igår var vi hos Jimmys föräldrar, skulle fira hans mormors födelsedag, trevligt.
William är alltid lika glad att träffa farmor sin haha. Han har börjat bli blyg nu också helt plötsligt. I Fredags stor tjöt han när han kom till min syster och igår blev han ledsen att se folk han inte sett förut stackaren.

Idag har vi fullt upp! Jag e precis klar med att dammsuga, plocka upp saker från golven och moppa det. Bara disken kvar, och så tvättar vi i tvättstugan nu också på samma gång. Ska nog åka och handla lite mat senare också efter babysimmet, ska även hinna med att gå till apoteket idag också. :)
Och på allt det här ska man ta hand om sin lille son också, så jag kmr nog vara helt slut ikväll som vanligt.
Men det är mkt bättre än att bara sitta och ruttna ju hihi.

Nej, nu ska jag fortsätta med lite städning tror jag, eller nåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0