Total make over!

Idag blir det Total make over på mig! Ska nämligen färga mitt hår igen, har inte gjort det på typ 8 månader på grund av det fallit av så mkt. :O Fick bli blonda slingor.
Ska även noppa ögonbrynen tänkte jag och göra inpackning i håret, skönt med ompyssling för en gångs skull.

Nu ska vi iväg och kolla på en hyreslägenhet, eller det ser ut som radhus med altan och allt garage 2:a på 57 kvadratmeter.
Ser super fint ut! Hoppas det är nåt, hyran är på 3 800 bra mkt billigare än här ju och mer barnvänligt. Nackdelen är det är typ 3 mil utanför själva stan så man blir beroende av bilen för mkt kanske. Men titta kan man absolut göra ändå ju, kan kanske vara nåt ändå, hoppas! :)

Sen blir det städning och disk när vi kommer hem kan jag lova, ser inte fräscht ut här hemma just nu haha. Kommer sova gott inatt tror jag hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0