Torsdag.

Härlig dag med solsken, gör mig på bättre humör ;)
Idag fyller min älskade pappa 62 år, grattis på födelsedagen bästa pappa!
Ska dit i helgen och fira honom med fika och tårta, trevlans.
Imorgon ska jag fixa med överraskningen och göra klart den och köpa presenten till pappsen.

Just nu sover mina två fina pojkar i soffan till Sjukhuset på TVN och jag bloggar lite och tittar runt på datorn och spelar sönder September med Kärlekens tunga, så sjukt bra låt!
 
Btw, jag ska söka till Komvux i Eskilstuna nu i höst iaf, skönt, kunna ta studielån och slippa leva på 2000 endast om jag valt gymnasiet, blir nog göra klart Omvårdnads programmet då på distans. Så jag får vara hemma lite längre med William än till bara April som var tänkt från början och Jimmy förhoppningsvis hittar nåt jobb.

Förresten jobb ja, blir så sur när man hör talas om folk som fått jobb FAST dom inte ens har en utbildning, inte ens börjat på nån :S
Visst, kul för dom att dom hittar ett, men va fan rättvist? nej! Får väl skylla sig själva om dom inte gått gymnasiet och fått utbildning för 5 öre, ska dom inte ha nån lön heller tkr jag banne mig. Men Vi som har utbildat oss, eller dom som nästan är klara, får inget jobb som dom andra grisarna. Hatar den tanken men t'nker ganska ofta på vilket jävla tur liv dom har igentligen det är ju faktiskt bara ren tur men det är förstås dom som ryker först när dom sparkar folk sen och sen MÅSTE dom utbilda sig nästan för att få nåt nytt mohaha. Lite skadeglädje får man ha allt om man ska se nåt posetivt med det hela. :)

Nej, jag har riktigt PMS humör idag, bara för det är början på min "roliga vecka" nu och jag blir inte så rolig då hihi. Men nu ska jag ta en huvudvärkstablett känner jag och börja städa lite snart, tjing ;)

;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0