Tisdag.

Idag var jag tvungen att ställa klockan tidigt, redan 07:00!! Men tror ni jag gick upp när den ringde? Nej.
Jag somna om till 07.20, inte bra! Hade en kvart på mig äta, klä på William, ge han mat, göra mig iordning, stressigt. Men vi kom iväg typ 08.00, den tiden jag skulle vart på vårdcentralen, surt. Men det gick bra, hon jag skulle möta var super trevlig ändå och jag gilla henne skarpt. (Var en typ av psykolog jag gick till) :)

Nu e vi hemma och jag fikar vid TVN och William somna precis middag. Snart ska vi ut till Samantha och Ebba och gå en promenad med dom. Senare idag så kommer Jimmys föräldrar hit och äter mat med oss.

Annars ska jag bara diska och plocka undan lite, det behövs tro mig.

Btw, jag uppdaterade en ny kategori nyss, Williams utveckling 1-8 månader.

Vi hörs!
En sötnos med tänder ;)

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0