Minus grader, kan ta sig i *****

Kom nyss hem från sjukhuset, fick låna en blodtrycksmaskin där gratis i 2 veckor, super bra! Kan jag mäta i lugn och ro iaf.
Fan vad kallt det ska vara ute då, höll på frysa ihjäl flera gånger om hela kroppen.
Nu har jag iaf fixat klart med överraskningen, men blev inte riktigt som jag tänkt mig, men skit samma..
Ni får veta om några veckor.

Idag ska jag tvätta, (jippie) NOT! Men jag måste fan.
Ingen mat har vi hemma heller, jag e deppig... känns skit långt till penga dags som vanligt när kortet är helt tomt. aja, gilla läget eller vadå?
Igår fick jag iaf 2 stycken vackra röda rosor av min sambo så lite glädje sprider dom iaf i det dystra.
Nu börjar jag bli hungrig och jag märker jag kan inte stava här va fan.
Nej, snart kommer pojkvännen hem för lunch, bäst jag fixar iordning något, om vi har något :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0