Lördag.

Tjenna bloggen!
Just nu sitter jag lite vid datan och kollar upp lägenheter fortfarande och William ställer sig upp överallt just nu och tycker det är jätte kul, fast han har inte kommit på än hur man sätter sig ner sen på rumpan haha.
Jimmy är och besiktar bilen just nu, hoppas det går bra.
Annars så ska jag snart fortsätta med lite disk och dammsugning här hemma när William lagt sig för att sova lite middag. Blir även att åka och handla lite mat och så senare, skulle behövas.
Vad jag längtar tills fredag nu! Jag kan inte vänta kanppt haha, ska bli så sjukt spännande det där med min överraskning..

Ja vad ska jag skriva mer? Jo, William har lärt sig nån rolig "dans" igår hos farmor och farfar.
Han skaka på huvudet och gunga med kroppen hela tiden, sen härmades han när vi gjorde samma sak, lite roligt :)

Nu ska jag nog försöka lägga en trött son, han är lite små grinig.

William ungefär 3 månader gammal:
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0