Lite ensamtid.

Lite ensamtid är aldrig fel ! ;)
Har precis duschat och städat upp lite hemma, känner mig på topp, hihi.
Ska laga lite lunch snart när grabbarna kommer hem från promenaden.
Annars händer inte så mkt idag, det gamla vanliga, ta en promenad eller så.
Har inte så mkt roligt att skriva om känner jag.. e på lite frustrerande humör känner jag, alla beter sig som bitches denna dag :S

Fick en kommentar om inlägget jag skrev om abort om att det finns ingen ålder på en mamma eller vad den skrev, men jo det tkr jag absolut! Är man typ 15 år och VILL bli gravid tkr jag synd om barnet. Man kanske känner sig redo, men psykiskt tror jag inte det alls för 5 öre, man är precis tonåring och vet inte ens själv vem man är ännu, klart man får dumma ideer då och tankar. Som tex. "åå jag ska nog skaffa barn, jag känner mig så redo och vuxen..." snälla, alla ni unga tjejer som tänker på att ni VILL skaffa barn, gör ddet inte så tidigt! Ni har hela livet på er, tänk iaf på era barn på deras framtid, ska dom leva typ 10 år av sitt liv i fattigdom och i vissa fall utan sin far och med en mamma som bara själv är barnet? Jag tkr själv jag var lite för ung när jag blev mamma, och det inte var bra för att jag inte hade jobb eller ens en utblidning, och ibland kan jag undra vad jag gett mig in på, men jag skulle ALDRIG skaffa barn med flit i 14-15 års åldern, never! Tkr sånt är idiiotiskt, själviskt om inte annat bara för man kanske hittat sin "riktiga" kärlek och det är så himla underbart just nu. Men väl ha barnet i sin famn, då börjar det tuffa och kan man inte ta hand om sig själv, får inte barnet det bra heller, och vem skulle ha hjärta att låta sitt barn ha det dåligt. Hoppas aldrig mina barn kommer få barn tidigt :/

Snälla tjejer, skaffa jobb och fast förhållande INNAN ni börjar tänka på biologiska klockan är nog dagens tips från mig


Kommentarer
Postat av: henna

håller helt med dig! om man vill ta hand om något så varför skaffa sig inte en hund.när man har fast inkomst,lägenhet o är över 18 då kan man väl börja tänka i barnbanor.

2012-01-29 @ 08:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0