Känner mig sjukt duktig!

Idag är jag stolt över mig själv och glad återigen!
Först kom min älskade pappa till oss, han hade handlat mat åt oss! Du är bäst pappa <3
Sedan dammsög jag lite, plocka upp massa skräp som William ställt till med på golven och diskade, tog ut sopor (jimmy gjorde) sen har jag tvättat hela 5 maskiner tvätt i tvättstugan denna eftermiddag! :D
Fan, jag har märkt jag blir glad av att städa och sen se resultaten, e jag sjuk? haha.

Strax ska jag hämta upp det sista med tvätten och sen bara slappa, ta en dusch när William lagt sig för natten och bara mysa med min sambo! Love it :)

Btw, varför ska tjejer bråka så mkt för ingenting? Löjligt! Hatar sånna människor som ska hacka på någon för minsta lilla, då är det ju fan inte mitt fel? Aja, jag har lagt av med skit snacket bakom ryggen, jag har växt upp och jag tänker inte bry mig om vad andra gör och inte gör. Det rör ju inte mig, right? Jag är stark, snacka hur mkt ni vill, men jag kommer aldrig bry mig om er and that´s it ;)
Som sakt, man lär sig av misstag, och det ni gör hoppas jag ni lär er av. Sluta bry er så mkt om vad andra gör, hur andra ser ut, vad dom har eller vad dom säger. Bli en självständig människa med egna åsikter!

Bild från 2008:
;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0