Hm skoj.

Fick precis reda på att föräldrapenningen kommer för mig på måndag!! Jag som trodde och hoppades på fredag, skit! Nu blev jag riktigt förbannad och deppig ... kul ha en hel vecka typ utan pengar, not. Aja, jag får se vad banken säger på fredag.
Imorse tog vi en promenad vid Vilsta och ridskolan där och kollade på hästarna, åå vad jag längtar att börja rida igen, luktar så härligt och dom e så fina djur! Ska nog börja efter sommaren om man har råd efter man förhoppningsvis har sommarjobbat :D 

Ska försöka hitta sommarjobb nu i sommar, då jag inte kan gå i Komvux förrns i höst då jag är 20 år. Så mina föräldrar ir någon får se efter William dom få veckor jag förhoppningsvis jobbar. Skulle vara så skönt med 2 löner under sommaren, kunna åka nånstans hela familjen.

Nu ska jag söka vidare på jobb fronten, nån som har tips på hemsida man kan söka sommarjobb förresten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0