Hemma från kalaset.

Nu är vi äntligen hemma igen. Kalaset var riktigt roligt. så kul träffa hela familjen igen. Äta gott fika och
Har även gjort min blogg som ni listat ut, lösenords skyddad nu. På grund av att jag vill inte längre ha nån snokandes i min vardag som inte borde få det. Det är liksom min egen "dagbok" och folk har klagat på jag skriver så personligt och om dumma saker typ. Varför läser man den ens då? Och för att jag vill hålla koll på hur många och vilka som läser min blogg. 
Så ni som fått tillgång till den kan vara stolta och känna ni betyder något för mig. :)

Snart ska vi nog lägga oss, jag är lite pömsig nu äntligen hihi.
Imorgon kommer Jimmys föräldrar hit tidigt, sen ska vi kanske hoppa över babysimmet för att träffa lilla Hampus äntligen som redan hunnit bli en hel månad gammal! Ska bli kul att se vad William säger om sin minsta kusin och hur dom blir tsm om några månader, skiljer ju bara 9 månader mellan dom. :D
Men lägger upp bild på ringarna imorgon iaf.

God natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0