Frost inomhus?!

Kul! Imorse vaknade vi och såg att vårat sovrumsfönster har frostat på INSIDAN! Va fan. Ja bra kallt var det iaf kan jag lova, fast vi försöker isolera med typ handdukar och kuddar för fönstrena fryser man ändå ihjäl varje natt där.
Och det drar härligt i vårat vardagsrum på köpet. Tror vi får ringa hyresvärden snart, vi har bara 17 grader just nu sen igår...

Jaja, just nu ligger båda mina killar på soffan vid TVN och sover haha.
Vi ska på babysim idag också igen, ska nog bli kul.
Fy fan vad seg jag är idag, somnade 12 igår, tvinga oss titta på Gaygalan och sen dum och ännu dummare på TV, så man får skylla sig själv sen när bebben vaknar vid 5 på morgonen sen.

Nu ska jag minsann surfa vidare, vi hörs bloggen, tjao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0