Duktiga killen!

Idag ställde sig William upp helt själv mot soffan! Vad överraskad jag blev, så himla stolt! :D
Nu märks det att det går fortare och fortare med hans utveckling.
Igår på babysimmet var det många i williams grupp som börjat gå nu och dom är bara 2-3 månader äldre än William, så det kommer han också snart göra.

Idag ska vi inte göra så mkt, jag sitter och tittar på Solsidan på DVD för ut tänker jag inte gå idag, iaf inte nån längre sträcka, är fan 15- ute idag får tänka på min son också.

Kanske ska ta och tvätta lite i eftermiddag/ikväll, det skulle iaf behövas. Men men, nu lockar William som vanligt på min uppmärksamhet. Han hoppar och skriker på golvet och rycker i mitt byxben hihi.


Idag är det ju Alla hjärtans dag också, ska hitta på nåt fint till min älskling självklart, har en underbar idé i mitt huvud jag hoppas blir bra (A) Jag älskar dig mest i denna värld ska du veta, är så lycklig med er min fina familj. <3
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0