Barnfri helg!

William är hos sin farmor och farfar denna helg så är skönt att sova till halv tio idag! :)
Idag kommer min mamma och pappa på middag, vi ska laga potatisgratäng och fläskkotletter med sallad, blir lite efterrätt också, mums!
Blir nog någon bra film efteråt hoppas jag med, blir mys.

Otur igår, vi krockade med en BMW påväg till Strängnäs vid en trafikljus korsning här i E-tuna.
Glans is så vi gled bara men en lätt stöt in i baken på andra bilen men vi klarade oss bra allihopa, bara lite chock.
Så nu får vi pröjsa det också på han killens bil + vår bild ena framlykta blev helt mos. kul ...

Nu ska jag göra annat, vi hörs imorgon tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0