Överraskningen!

Överraskningen var den att vi har förlovat oss idag jag och Jimmy! ;D
Jag hade sen hjärtansdag planerat detta kan man säga. Vart nere på stan på Guldfynd om beställt ringar och idag hämtade jag dom, kanske lägger upp bild på dom senare.
Fina guld/silver ringar, fastnade för dom direkt måste jag säga. Båda UNDER 1000 lappen lite drygt MED försäkring också, underbart kap!
Är så lycklig, jag känner mig nykär nästan, nåt hände från det ögonblick jag satte på mig ringen på mitt finger. Nu är vi ännu ett steg inn i vårt förhållande. Det har varit svårt och jobbigt, vi har till och med haft en paus, under drygt 4 månader, men nu hittat tillbaka och fått en underbar son och förlovat oss. Det måste ju ändå betyda något ir.

Tråkiga saker har hänt också, saker jag inte ens tänker ta upp för jag är grymt sårad denna människa gått så jävla lågt utan ens känna mig utan bara gå på massa rykten och tro på skit snack. Men hoppa på min familj, det är nog min svagaste punkt av alla. Det allra bästa och vackraste jag har i mitt liv. Dom som hjälper oss när dom själva inte ens har pengar tkr jag är en familj! Men sjunker man så där lågt, tar man bort det på en gång, men visst jag kan göra en anmälan, gör mig inget. Gör allt för min familj!!

Här är iaf NÄSTAN våra ringar, fast med ett rakt streck istället för det vågiga, om ni fattar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0