Julklapps handel!

Strax dags för att åka iväg till dagis och hämta upp mitt charm troll, sen käk på stan och handla in lite julklappar, har inte ens börjat faktiskt fy skäms! ;)
Men tycker inte julklappar är så himla nödvändiga ärligt talat.
Självklart ska William få, men inte i överflöd!
Av oss får han 2-3 stycken, han är ju ändå 1,5 och har ju inte hajjat grejen ännu.
Dessutom får han saker lite då och då som leksaker och kläder.
Julafton för mig är när man är med familjen och myser och umgås, det räknas för mig!

Barn blir inte lyckligare av pengar i överflöd och presenter till taket. Snarare tvärtom, kan bli sjukligt att få allt man pekar på och det vill jag inte lära mina barn! Kärlek har jag däremot i överflöd så det räcker och blir över varje dag! :)

Hur ser ni på att skämma bort era barn eller regler under tex. julafton? Hur mycket presenter får dom och hur dyra saker?


Kommentarer
Postat av: Malin

Tycker inte heller julen ska handla om presenter! Ska handla om ens nära och kära!



Min lilla kille är iochförsig bara 3 månader så i år får han inte mycket till julklappar av oss men jag vet att släkten köpt en hel del :)



Hoppas ni får en trevlig jul :)

2011-12-16 @ 00:50:53
URL: http://mamol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0