Soliga Dagar!

Förlåt än en gång för dålig update! Har så otroligt mycket att göra numera när det finns jobb i mitt liv haha.
Ska jobba hela denna vecka tydligen, men jag vet inte om helgen blir nåt av för min del, känner mig helt slut!
I helgen var jag ledig iallfall och vi var på landet och William sov hos farfar och farmor sen i onsdags till igår. Vi var på Malma-marknaden i lördags en sväng och hitta en mysig dagis väska till William, lite tunnbröd och självklart kokos bollar :)
Idag är städ-dag här hemma när man är ledig ändå. Sen kanske nån handling senare om det behövs. Tvätta ikväll ska jag äntligen göra nu när det är ny månad och allt!
William har nån utvecklings period just nu, så han skriker när han inte får sin vilja igenom för minsta lilla, och slåss och tjurar. Igår kväll när vi kom hem så ville han inte sova alls han skrek för full hals till halv elva på kvällen när vi skulle lägga oss, så tog jag upp han och la ungen i våran säng, BOOM, så somna han direkt mellan oss (??) Jag tror han har nån trots-period pågång, men andra säger det är för tidigt. Men han kan ju gå själv nu så han slänger sig på golvet och skriker när han inte får gå dit han vill eller göra dom saker han hittar på. Hmm, barnuppfostran är ett mysterium ibland banne mig hehe.

I morgon är dags att jobba igen för min del då igen, men går in på sista veckan nu för sen ska jag ju plugga nästa måndag börjar jag! Otroligt spännande :D
Så några dagar kommer jag både att plugga och jobba plus snart är det inskolnings dags för William om 3 veckor ungefär. Många tankar snurrar kring det vill jag lova! Kommer han vara snäll, kommer barn vara snälla mot honom, kommer fröknarna se efter honom och hålla honom trygg och bla bla bla. Ja, höns morsa är man verkligen men har man bara ett kärt barn så har man ;)



Kommentarer
Postat av: Josefine Magnusson

Hej Johanna!



Kul att du fått en liten bebis!:)

Tyvärr kan jag inte komma med några ”mirakelövningar”. Det som gäller skulle jag vilja säga är vanliga basövningar för ben och mage. Olika former av sit-ups och andra magövningar och vanliga benövningar såsom knäböj, benpress, utfall, benspark mm mm. För att det ska bli fastare är det positivt att köra någon form av förbränningsträning och kosten är oerhört viktig.



Kram Josefine



2011-08-05 @ 23:42:06
URL: http://josefinemagnusson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0