Ny Start, Ny Vecka, Nya Möjligheter.

Nu är jag tillbaka efter helgen återigen!
Helgen var bra, bortsett från tidiga mornar, William vakna redan klockan 5 lördag och söndag.
Men hemma sover han bra!
Any way, idag ska vi på 2 visningar i Årby och Torshälla på 2 3or! Hoppas nån är bra och blir godkänd så vi kan flytta verkligen.
Har gått i tankarna nu länge hur Williams egna rum ska se ut. Nu när lönen kommer nästa vecka så vill jag ta en tur till Ikea och köpa nytt. Dels en större säng till William så han kan gå upp och ner i den som han vill i sitt egna rum senare så han inte blir så beroende av oss. Och en massa andra fina saker jag spanat in på Ikea ;)
Min mobil har ju gått sönder också så jag har tittat på en ny faktiskt nu i dagarna och kanske blir det ett mobil köp också för mina pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0