Inte På Topp Alls!

Vet inte hur jag mår! Är nog stressad för flytt, skola, jobb, pengar allt just nu.
Hade jätte svårt att somna igår, var alldeles varm i hela kroppen och hjärtat slog i 200 och jag mådde bara piss, kändes som jag skulle svimma liggandes i sängen faktiskt :(
Jag stressar alldeles för mycket just nu och slarvar med maten, är helt yr och är nära på bryta ihop vilken sekund som helst.
Shit, nu kommer alla påpeka vilket "dålig" mamma jag är som inte orkar ta hand om mitt barn och tänker på mig själv. Då säger jag, jag är inte bara morsa, jag har ingen morsa stämpel i pannan jag är Johanna också, jag är bara jag. Måste väl för guds skull ta hand om mig själv för att orka ta hand om min son och jag vill må bra såklart! Om jag skulle börja skrika och bråka på honom är jag deffinitivt ingen bra morsa, så låt mig vila upp mig och ta tilbaka lite krafter för det har varit så jävla mycket nu dom senaste dagarna och jag ska inte ljuga och säga William inte tar musten ur mig, för det gör han han är busig och vill ju testa gränserna som vilket annat 16 månaders barn som helst.

Ni utan barn fattar inte hur påfrestande det kan vara. Utan snackar om vi är dåliga mammor bara vi går ut om dagarna själva och tar en fika med en kompis och snackar lite, oj jag är en dålig mamma då helt plötsligt!
Hur fan tänker ni, hur är eran syn på mammor igentligen kan man ju då undra?!
Typ som robbotar och superhjältar va som fixar allt utan problem och bara går hemma passar barn, torkar bajs och ger dom mat för att överleva! Tycker jag är rätt mycket hemma med mitt barn faktiskt, inte ofta jag träffar kompisar ska jag tala om så nog tycker jag att jag passar upp på min son allt. Ändå, finns det saker man kan klaga på tydligen. Ligga och sova på soffan nån timma eller två då är jag skit dum asså och oansvarig ni är ju fan pinsamma!
Men vänta bara, den dagen ni får barn kommer ni säga andra bullar, då kommer ni inte klaga på andra längre! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0