Ikea Shopping!

Igår var vi iväg till Ikea i Västerås jag, min sambo och min mamma och självklart William.
Vi skulle titta på saker till hans blivande nya rum i nya lägenheten. Vi hittade bland annat en fin, klar blå liten lagom stor barn säng till honom, så han kan kliva upp och ner själv i den på morgonen så kanske vi får sova ite längre och han kan få leka själv är tanken :)
En söt nattlampa med grodor på och hittade även fina hyllor/förvaringar till hans leksaker och leksaks lådor men det får vi köpa när lönen kommer nu i veckan!
Nu känns det som man kommer närmare och närmare flytten för varje vecka det är så sjukt kul.

Idag vaknade vi klockan 10 (!!) både jag och William, eller först vid 7 men vi lyckades somna om båda två konstigt nog och sov till hela 10, så nu är vi glada och utvilade. Länge sedan man sov så länge och det uppskattas enormt.
Vi har inte mycket planerat idag, regnade nåt så fruktansvärt mycket för några timmar sen här så hela utegården var översvämmad för en stund.
Min kära sambo ska iväg till Ikea efter jobbet och köpa säng botten som vi inte fick med oss igår fast vi trodde det ingick i paketet och inte nån skiftnyckel hade vi heller så blir en extra runda för honom idag stackaren. Men vad gör man inte för att sin son ska få en helt ny, skön säng att sova i ikväll.

I morgon blir det upp tidigt, ska iväg till dagis och skola in min älskade. Jag har redan separations ångest ska jag erkänna! Usch vad jobbigt det är för mig just nu samtidigt det ska bli väldigt kul för hans skull att träffa andra barn och leka hela dagarna! Men jag hoppas det ska gå bra :)

Annars har jag själv dragits med halsbränna hela helgen. Mått riktigt illa efter mat jag ätit eller när jag inte ätit alls på ett tag. Trött och hängig dessutom på det så har inte alls varit roligt. Men nu har jag börjat äta bra igen och stressa mindre så idag mår jag bra igen.

Nu börjar det bli lunch dags för oss båda, men stay tuned mina kära läsare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0