Camping Helgen.

Kom hem igår från Malmköpings campingen. Blev en lyckad helg trots väldigt kallt sova på en luftmadrass i ett förtält, burrr! Var in en sväng i Flen i lördags (eftersom jag aldrig varit där) men fanns inte mycket att se haha, väldigt liten stad mindre än Strängnäs ju men hitta lite saker där iallfall. Sen var det ett band som spelade på campingen på kvällen som vi lyssnade på och lite sånt där. Har kört lite bil också 2 dagar, gick väl helt okej för vara bara typ 4 & 5 gången jag kör :)
Ska börja läsa teori nu och kanske börja övningsköra smått. Men måste först ha tillåtelse av min diabetes doktor att få köra och göra syntester och grejer.

Men ändå, idag var första skol dagen också, gick bra! Trevlig lärare i engelska och inte många klass kamrater i det ämnet dock. Går inte längre än till 12 på dagarna så är inte så länge tyvärr som jag önskat då det inte finns några ämnen jag inte fått G i redan nästan där på Komvux.
Vad ska jag säga mera då, nja finns inte så mycket annat kul jag kan säga ändå. Gamla vanliga just nu, tvätta ikväll och laga mat och blablabla ;)

Lägger upp bilder från campingen nu iallafall så ni har lite nya bilder att titta på :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0