Åter Måndag.

Igår hade vi en ungefär lika gammal tjej som mig och hennes 2 månader gamla dotter här för att visa lägenheten som sakt. Det gick jätte bra hon var intresserad och skulle ringa till fastighets bolaget denna vecka, hoppas verkligen att hon får den med tanke på hennes omständigheter, vilket jag inte kommer ta upp här naturligtvis, men jag hoppas verkligen dom godkänner henne som ny hyresvärd för vår lägenhet! Vilket gör vi kan flytta snabbare även och slippa vänta 3 månader ungefär.

Idag fick jag lämna William på dagis och gick hem 1 timma, gick jätte bra det också. Första han gjorde när han kom till dagis var att springa fram till Marita (hans fröken) och kramade om henne, så underbart kul och sött att se! :D
Så i morgon är det dags för honom att äta lunch där och jag hoppas verkligen det är något som faller honom i smaken då han kan va jätte kräsen på "egen-lagad-mat" så bortslämd med matburkar men det blir så himla dyrt nu i längden.

I morgon ska vi även skriva kontraktet på nya lägenheten (!) Vill verkligen komma till en annan del av Eskilstuna vi inte sett och lite längre bort från den här skumma trakten med alla puckon och idioter. Så småning om kommer vi tillbaka till Strängnäs, troligtvis när vi köper lägenhet eller hus! :)





:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0