Allting Flyter På.

Just nu är det ganska fullt upp med planeringen av flytten, som blir kring november-december som det ser ut just nu iallfall, skolan och allt där omkring. Nya lägenheten har väldigt liten vinds källare, så vi måste rensa ut hur mycket som helst ur det förrådet i källaren vi har just nu, den är proppad till max! Kanske loppis vore bra, får man ju lite extra pengar också :)
Annars händer inte så mycket förutom det. Ska till Barnens Hus idag och kolla lite saker till hans nya rum i nästa lägenhet, så fort lillen har vaknat ur middags luren och i morgon bär det av till Stockholm för lite grill kväll hos min yngsta storasyster och hennes familj, ska bli mysigt!

Längtar till dagis starten nu på tisdag verkligen! Både William och jag behöver det, dels för han är så extremt otålig här hemma och rastlös. Han klättrar lätt på väggarna och kan göra en galen ibland medans man själv känner sig tråkig för man pluggar eller gör annat måste än att bara leka med honom. Nu får han barn i sin ålder att leka med och ha kul tillsammans med, för är det något han är bra på, är det leka med andra barn och vara orädd för dom. :)
Nu ska jag fortsätta titta lite på nätet, ni vet, nya möbler och så. Främst till William om jag ska vara ärlig haha det är ju kul inreda barn rum, gud vad jag längtar!!!



Min stora fina kille <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0