Vunnit En Kryssning!

Jag blev medlem på GratisBio idag och fick svara på några frågor om allt mellan himmel och jord och man kunde vinna en kryssning eller 55.000 i 15 år. Senare såg jag till min förvåning på min mejl att jag vunnit en 23 timmars kryssning med Silja Galaxy!! Inte illa alls.
Så ska boka dag imorgon och hoppas på att mina föräldrar kanske vill följa med oss på kryssningen! :D

Underbar dag!
Har varit och hälsat på hos Jimmys farbror i Kvicksund.
Dom har 2 barn, en kille som är typ 8 månader äldre än William, och dom lekte jätte bra tillsammans, sen en liten tjej på inte ens 2 månader så himla söt!
Sen käkade vi och Jimmys föräldrar på en Grekisk restaurang och nu är vi hemma igen.

Ska lägga en hyper aktiv William strax, sen är det TV tajm för våran del, ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0