Summera Denna Måndag!

Okej! Idag tittade vi på lägenheten, eller vi åkte runt i Torshälla och kolla. Väldigt mysig stad påminner om Mariefred blandat med Strängnäs faktiskt haha. Men vi e osäkra om vi vill gå på visning men vi får se. Vi fortsätter leta runt iaf! Sen stor handla vi på Willy:s så nu är allt påfyllt, är väldigt skönt och ändå ha ganska mkt pengar kvar på kontot efteråt är en så skön känsla. :D
Sen fixades lite hemma, jag och William promenera ner till stan och fyllde på min mobil och jag köpte en ny välling till William från 1 år, han åt även en matburk med flygande Jakob till middag (från ett år) och han slukade det minsann hihi.
Ja vad mer, jo Williams mormor och morfar kommer hit imorgon till oss, dom hade köpt en vår jacka med fina byxor till William, tackar vi så mkt för!
William har badat nu på kvällen också, fan vad blött köket blir när han släpper loss, en hel sjö rent ut sakt men de va bara bra för han var så himla grinig och skrikig för vi fick väcka honom efter 2 timmars sovande och han nästan missade middagen igen, så blev han piss off men blev snabbt glad av badet som alltid.

Nu ska jag nog leka lite med min fina son innan han ska läggas (försöka) han somnar oftast vid 9 eller efter nio numera. Men ha en skön kväll alla läsare! Juste, inte missa En Unge I Minuten ikväll!!


Williams fina vår jacka!!


Kommentarer
Postat av: Emma, mamma till Ida.

Varför är du aldrig med några kompisar? :(

2011-04-06 @ 06:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0