Onsdag.

Varför känns denna dag som en fredag? Tänker hela tiden idag att det är skönt med fredag, men det är ju inte fredag!! Haha. Men iaf, idag har jag varit på sjukhuset imorse och tagit blodprover inför diabetesläkar besöket nästa vecka. Sen storhandlade vi påvägen hem eftersom vi inte hade NÅGOT hemma i kylen imorse och jag var tvungen att fasta 12 timmar innan proverna så jag var såklart utsvulten.
Annars så har vi varit ute i fina vädret, tvättat och ja ni vet, det gamla vanliga  :)
För William åker till Hallstahammar med sin farmor och farfar på fredag och campar med husvagnen, så har jag och min sambo en hel helg själva, lyx! Sen på lördagen ska vi dit och lite och hälsa på, på söndag är det dop för Jimmys farbrors dotter, och måndag fyller min syster-son år så vi ska till Stockholm på kalas.

Nästa vecka firas Williams 1-års dag med hela familjen! Ska bli så kul, ser vi fram emot att fixa med kalaset hela nästa vecka. Vet inte vad jag ska skriva mer nu, men jag tror jag ska göra min son klar inför nattning nu som smyger sig på inom en halvtimme ungefär sen titta på nån film eller Efterlyst.

Ha en bra kväll allihopa!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0