Ny design äntligen!

Nu idag har vi ganska precis lämnat William till farmor och farfar som tar med honom till campingen i Hallstahammar under helgen, kommer nog gå super bra, ska dit imorgon och hälsa på och äta lite mat. :)

Till
er uppmärksamma människor har jag äntligen förstått mig på hur man byter design! Snygg va? ;)
Nu kommer mer bilder och uppdateringar komma upp, så håll utkik säger jag bara.

Vad ska vi göra annars idag då, ja vi ska väl bara ta hand om oss barnlediga föräldrar och mysa och ha det gött. Vädret är fortfarande fint så ska väl försöka komma ut och gå lite.

Nu ska jag försöka umgås med min kära sambo som verkar rastlös, hihi.


Liten VS. stor William, tänk det här är snart 1 år sen! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0