Min Kärlek Till Dig.

:)

Jag har världens finaste son!
Innan du kom till världen visste jag inte vem jag var. Hela min värld var upp och ned helt ärligt.
Jag hade struligt med skolan, med familjen, vännerna ja i princip allt!
Ibland kunde jag undra vad jag levde för igentligen, eller vem.
Den dagen jag fick veta att jag var gravid med dig blev allt annorlunda.
Jag började ta hand om mig själv, jag började älska mig själv igen. Magen som växte varje vecka, känna dina första små sparkar inuti mig och gå med ett glatt humör till barnmorskan och varje ultraljud.
Det var extra viktigt att jag tog hand om mig och min diabetes nu så du inte skulle drabbas.
Och visst kämpade jag, varje dag och varje minut tills du bestämde dig natten till 30 April 2010 för att komma ut till oss.
Jag var så överlycklig över min graviditet att jag inte tvekade en sekund på att behålla dig, även fast jag inte ens kunde göra en abort så skulle jag aldrig ens tänka på det.
Du HAR förändrat mitt liv min älskade son.
Jag har bara dig att tacka att jag mår som jag mår idag, så jävla underbart!
Nu är du snart 1 år redan, och jag kommer följa dig hand i hand livet ut, jag ska göra allt för dig som jag kan och lite till.
I lätt och i svårt i detta liv, så tveka aldrig!
Att få barn räddade nog mitt liv, och jag ångrar dig aldrig ska du veta. Du är så älskad så jag finner inte ord för dig. Vi älskar dig allihopa, hela din familj.
Vår älskade William Nils Arne Törnqvist!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0