Hörde jag ordet jobb?!

Idag har det inte hänt så mycket.
William och Jimmy sov ungefär 2 timmar från och med 12 slaget tidigare idag, medans jag duschade, laga lunch och satt vid datorn. Sen vakna William och jag gick ut med honom en sväng och sen förbi Ica och handlade lite. Har tvätt tid just nu till 7 och jag lagar kalops till middag samtidigt :)
Just det, jag kanske har ett sommar jobb strax också!! Ska kanske jobba på samma jobb som Jimmys mamma i Strängnäs, hoppas jag får det!
Imorgon ska jag ta kontakt med Komvux här i stan också och fråga lite inför jag ska börja läsa där i höst det jag har kvar av gymnasiet.
Jag är på topp just nu fan vad det rullar. Jimmy ska på arbets intervju på måndag dessutom. Fan vad vi kämpat och nu äntligen ger det lön för mödan. Jag är så jävla glad idag och våran son också så det kan inte bli bättre!

Jaja, nog om allt bra för våran del, ojoj Jag måste titta till kalopsen på spisen nu, tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0