Äta Själv.

Idag till lunch så ville William äta själv för första gången. Han fick skeden med mat och stoppa i munnen, sen gav han tillbaka skeden för att få mer mat och så höll han på under hela måltiden, man blir så stolt att se han utvecklas så fort! :D

Snart ska jag och William ner på stan och träffa min gamla barndomskompis Erika, som jag hittade av en slump på Ica Smedjan i kassan bara sådär efter så många år utan kontakt, ska bli så kul!
Ska ta en fika sen får vi se, kommer ha så mkt att prata om för jag är ju en rätt pratglad person när jag väl börjat hihi. :)
Men men, annars har jag inte så mkt att berätta just nu. Ska väcka lill killen snart efter 2 timmars sömn och göra oss klara för att gå iväg. Ha en underbar dag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0